PřihlásitRegistrace

Fléda
Adresa:
Brno, Štefánikova 24
Termín:
21.2.2019 (čtvrtek)

Světová reklamní show plná geniálních nápadů NOC REKLAMOŽROUTŮ proběhne ve čtvrtek 21. února 2019 show v brněnském klubu Fléda.

Téměř 300 spotů z 50 zemí světa v bloku trvajícím přes 5 hodin. Také letos Reklamožrouti letos servírují reklamy chytré i hloupé, inteligentní a nudné, vášnivé, působivé a dojemné, exotické nebo kontroverzní. Diváci si tak mohou vychutnat přehlídku toho nejlepšího, co svět reklamy za poslední léta vytvořil.

Dramaturgové přehlídky si dávají záležet na tom, aby se do výběru dostaly zábavné kousky i vážnější snímky. Mnohé reklamy svým obsahem přesahují pouhý reklamní záměr a nutí nás se zamyslet nad společenskými či životními situacemi. Zajímavé jsou také rozdíly mezi velkorozpočtovými reklamami a videi, u kterých dokázali tvůrci vytěžit hodně efektu z malého rozpočtu.

Letošní Noc Reklamožroutů ukazuje, jak do videa přirozeně vstupují i prvky globalizace. Typickou ukázkou je například reklama Apple Appocalypse, která ukáže, co vše se může stát, když vypnete jednu zásuvku. Naopak význam individuality představí reklama Adidas One In Billion. Již tradičně nesmějí chybět také sekce japonských reklam. Na své si přijdou i romantici například u poetických reklam Dolce & Gabbana. V přestávkách mezi bloky reklam čeká diváky atraktivní doprovodný program.

Historie show

The Night of the Ad Eaters (Noc reklamožroutů) je světová reklamní show s dlouholetou tradicí. Poprvé se uskutečnila v roce 1981, pořadatelem byl Jean-Marie Boursicot a ihned slavila úspěch. Každý rok tato show probíhá ve více než 150 městech celého světa, a jednou z jejích tradičních zastávek jsou také Praha a Brno. Kromě nepřeberného množství reklam přináší show i zajímavé svědectví o naší době. Poselství je natolik jasné a srozumitelné, že překonává jazykové a kulturní rozdíly.